Polityka Prywatności i Cookies

Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Jakich plików „cookies” używamy?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Jak usunąć pliki „cookies” w przeglądarce internetowej ?

Mozilla Firefox
Domyślne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

- kliknąć w menu "Narzędzia" (w innych wersjach: kliknąć przycisk "Firefox") i wybrać "Opcje";
- następnie wybrać zakładkę "Prywatność" i zaznaczyć żądane ustawienia;
- aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Wyjątki" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
- zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".

Microsoft Internet Explorer
Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Internet Explorerzezwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:

- kliknąć w menu "Narzędzia" i wybrać "Opcje Internetowe";
- wybrać zakładkę "Prywatność";
- za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies);

LUB:

- kliknąć przycisk "Zaawansowane" i samodzielnie wybrać żądane ustawienia;
- aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Witryny" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
- zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".

Google Chrome
Domyślne ustawienia przeglądarki Google Chrome zezwalają na przechowywanie cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

- kliknąć w menu "Ustawienia Google Chrome" i wybrać opcję "Ustawienia";
- kliknąć w "Pokaż ustawienia zaawansowane" na dole strony;
- wybrać opcję "Ustawienia treści" w opcjach "Prywatność";
- wybrać żądane ustawienia;
- aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Zarządzaj wyjątkami" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
- aby zatwierdzić zmiany należy kliknąć w przycisk "Gotowe".

Opera
Domyślne ustawienia przeglądarki Opera zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

- kliknąć w "Preferencje", wybrać opcję "Zaawansowane", a następnie "Ciasteczka";
- zaznaczyć żądane ustawienia;
- aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie "Preferencje dla witryn" i przejść do karty "Ciasteczka" a następnie wprowadzić pożądane ustawienia;
- zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".

Safari
Domyślne ustawienia przeglądarki Safari zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:

- w menu "Safari" wybrać opcję "Preferencje";
- kliknąć ikonę "Prywatność";
- zaznaczyć żądane ustawienia;
- aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Szczegóły" i wybrać własne ustawienia dla witryn.

 

W związku z korzystaniem z serwisu tinygarden.pl,Andrzej Cholewa jako Administrator zbiera Twojedane w zakresie niezbędnym do świadczenia usług oferowanych przez serwis tinygarden.pl.

Podanie danych osobowych w celu zawarcia i wykonania umowy na realizację usług oferowanych na stronie tinygarden.pl, w tym: złożenia zamówienia czy skorzystania z formularza kontaktowego na naszej stronie jest konieczne. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi nam utworzenie i prowadzenie Twojego konta użytkownika, zrealizowanie Twojego zamówienia lub uniemożliwi nam udzielenie odpowiedzi na Twoje zapytanie, skargę lub sugestię z formularza kontaktowego.

Jakie dane osobowe przetwarzamy

W zależności od tego z jakich usług korzystasz przetwarzamy Twoje następujące dane:
1. Zamówienia – Przy składaniu zamówienia przetwarzamy następujące dane: imię i nazwisko, dane adresowe, adres e-mail, telefon, treść zamówienia, dane dotyczące płatności oraz komentarze. Z uwagi na fakt, że wyżej wymienione dane osobowe są niezbędne do realizacji Twojego zamówienia i tym samym łączącej nas umowy, stanowi to podstawę prawną samą w sobie według definicji zawartej w RODO (art. 6 ust. 1 pkt b RODO);
2. kontakt – Kiedy kontaktujesz się z nami za pośrednictwa formularza kontaktowego znajdującego się na stronie przetwarzamy Twoje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail. Podstawą prawną do przetwarzania tych danych osobowych jest fakt ich niezbędności do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 pkt b RODO);
3. marketing – w celach marketingowych będziemy wykorzystywać Twoje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, telefon, adres e-mail. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wyrażona przez Ciebie zgoda, którą możesz w każdej chwili cofnąć (art. 6 ust. 1 pkt a RODO);

Ile przechowujemy Twoje dane osobowe

Przechowujemy Twoje dane osobowe tak długo jak jest to niezbędne do realizacji celów, dla których je przetwarzamy. Dlatego jeżeli masz konto na naszej stronie internetowej, Twoje dane osobowe będą przez nas przechowywane do momentu rezygnacji z posiadanego u nas konta. Twoje dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane w celach marketingowych do momentu cofnięcia udzielonej na to zgody. Dodatkowo Twoje dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane tak długo jak wymagać będzie tego realizacja złożonego przez Ciebie zamówienia lub udzielenia odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie. Każdy z wyżej wskazanych terminów może zostać przedłużony stosownie do okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub jeżeli będą wymagać tego przepisy prawa

Twoje prawa

Przysługuje Ci prawo do dostępu do wszystkich danych osobowych, które zbiera Administrator oraz do uzyskania ich kopii. Masz również prawo do złożenia wniosku o poprawienie, ograniczenie przetwarzania lub usunięcie swoich danych osobowych. Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, w każdej chwili możesz ją wycofać zgłaszając sprzeciw wobec ich przetwarzania w tym celu. Dodatkowo w sytuacji, gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe w sposób niewłaściwy lub niezgodny z prawem przysługuje Ci prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe

Twoje dane osobowe nie będą przez nas udostępniane innym osobom trzecim, chyba że wymagać tego będą przepisy prawa.

Wiek

aby skorzystać z usług oferowanych przez tinygarden.pl musisz mieć ukończone 16 lat.

Już uciekasz?

Zostań z nami

i odbierz:

10% ZNIŻKI NA KOD:

WIOSNA 2019

ZADZWOŃ 884 326 995

Przewiń do góry